24 mars 2016

Sjuk

Glad skärtorsdag på er. Tyvärr ligger jag nerbäddad med en envis förkylning. Det var längesen jag kände mig såhär utslagen. Feber och värk i hela kroppen, det är inget man har tid att ha när man var två små barn och ett hem som ska tas om hand. Men som tur är finns min underbara man här hemma och vabbar. 

Jag håller verkligen tummarna för att jag är frisk till imorgon för det vankas verkligen roligheter denna påskhelgen. 

En bild på en härligt glad tjej och en nöjd kille. Visst vår man vårkänslor av bilderna. 

Så tråkigt att inte kunna träna nu denna vecka men det är bara acceptera läget. Något jag har varit noga med är kosten iaf och tänker fortsätta vara. Det är alltid kosten som är det viktigaste , träningen är en bonus ( sägs det). 

Hoppas ni får en solig och trevlig skärtorsdag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar