11 juli 2015

Ibland blir man stolt över sina val

Igår hade jag bestämt mig för att ut och springa på kvällen. Det skulle vara en lagom runda som jag tänkte ut i förväg och hela skulle klaras utan att stanna. 

Men när kvällen kom kände jag mig slö efter en dag på djurparken och värmen hade också gjort att man blivit seg i kroppen. Jag bestämde mig för stt strunta i rundan och istället köpa lite mörk choklad och slöa i soffan istället, faktiskt lördag å allt. Inte riktigt lika med en löptur men så tänkte jag.



MEN så var det något som sa till mig att ta tillbaka det jag bestämt från början. Jag hade en deal med mig själv och just nu var det latheten i mig som försökte ta över. 

Så jag gav mig iväg som jag tänkt, blev tom en längre runda att planerat och fet blev ingen choklad alls utan detta. 
Om jag är nöjd med mitt beslut ? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar