1 juli 2015

Falkenberg


Hej på er

En liten hälsning såhär i semestern, har det skönt i Falkenberg med familjen just nu. Vi hyr en liten stuga på 18 kvm och första dygnet trodde jag att jag skulle krevera av det lilla utrymmet och två skrikiga ungar. Men nu har vi faktiskt vant oss vid att hämta vatten, diska för hand, gå på toa 150 meter bort samt att sova i samma säng som vilton. 


Försöker att inte glömma bort träningen bara för att jag är här. Har gått morgonpromenad som vanligt varje dag samt två promenader mitt på dagen. Idag var jag ute och sprang en liten runda på kvällen och efter blev det lite armhävningar, planka och benböj. 

Nu har vi precis grillat färsk kyckling här, den var supergod med marinad av lime och chilli. Hade massa goda grönsaker till, mums! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar