7 dec. 2014

2:a advent

Har haft en otroligt mysig dag faktiskt. Dagen började med sovmorgon, lilltjejen sov längre än mig vilket inte händer så ofta. Sen hade jag min underbara vän Sanna här på besök och vi hade en del viktiga samtal, är så tacksam för att hon finns i mitt liv. Skönt att få prata ut med människor som förstår en. Vi har varit vänner sedan vi var 5 år och trots att hon bott i Umeå flera år och nu flyttat tillbaka är vår vänskap starkare än någonsin, älskar verkligen denna tjejen. Efter att Sanna åkt hem sov båda barnen så jag passade på att slå in lite julklappar samt baka en rabarberpaj på sommarens rabarber. Vi fick nämligen fikabesök av våra grannar på eftermiddagen. Det var  på tiden , vi har bott här över ett år nu men mest pratat över staketet. De har en son som är nästan ett år äldre än Vilton så det är väldigt roligt. Fick också reda på att de väntar tillökning till våren, en glädjande nyhet. Nu ska vi sussa här, eller ja Olivia har somnat redan, hon är inte svårnattad den tjejen. Men hon blir väl trött av allt bus å stojande här på dagarna. Sov så gott. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar