16 feb. 2013

Peppande träningskläder

Älskar dem, så härliga färger







2 kommentarer:

  1. Det känns som att din vill ut först ;) Tror mig inte ha den turen att han kommer i veckan.. hum, men oj vad man hoppas :D Nu är det prick en vecka.

    Jo, tänkte också nån liten uppdatering så man kan stilla alla nyfikenhet ;) Sen följer ju hela familjen min blogg också, så det är ju roligt för dom med lite bilder kanske.

    Jo precis :) Man får vänta till efterkontrollen och få godkänt :) Okej :) Kör du på något gym eller gruppträningar..? Bara hemma?

    Borås.. nja inte riktigt kanske :P Haha, men det låter ju grymt långt bort! Typ ganska långt ner antar jag?

    Jag har varit med en vän idag och hennes tvillingpojkar, sambon har varit ute med skotern men nu blir det bara lugna puckar i soffan antar jag :) Du då?

    Åhå, tryck neråt.., låter bra :D Håller alla tummar!

    SvaraRadera