17 feb. 2013

Familjelördag

Hade en väldigt mysig lördagskväll med familjen. De tog med sig mat från Thai Silk, jag tog strimlat kött med curry, brun curry. Har inte tänkt på att det finns både gul, röd och brun curry, finns säkert någon mer sort. Det var riktigt gott och jag gillar när de är basilikastrån i, det blir så fräsch smak när de har blandats med någon limesmak.

Vi kollade på melodifestivalen (som alla andra) och ingenting förvånar ju längre. De där gubbarna som gick vidare, visserligen härliga gubbar, men de får mest vara med för att underhålla och höja stämningen lite enligt mig. Jag tror inte de har gått med i melodifestivalen för att vinna allt utan mer som en rolig grej. State of drama som också gick vidare till final är ju från Borås så det var lite roligt, pappa ringde och röstade två gånger. Vi var lite barnsliga igår också och höll på och sätte oss på en pruttkudde och det är fascinerande att fishumorn aldrig går ur oss, man kan skratta åt en pruttkudde fast man är 50+. Ett tag trodde jag vattnet skulle gå så mycket som jag skrattade, det tryckte på neråt rätt rejält. Idag är det däremot lugnt och ibland känns det som att det inte kommer komma någon bebis alls. Vänta , vänta och åter vänta.... men snart så.

 


1 kommentar:

  1. jaa, och himla bra frukost är det ju :) tänkte köra lite nyttigt sen då man ploppat ;) man har ju ätit som en gris i 9 mån typ.. haha!

    Jag tog mig just en dusch och blev lite fräschare. Känner mig också grymt trött idag.. sådär sliten och hängig. Lite bättre nu iaf :)

    Hehe okej :) Jaa, vi bor i norrbotten så det är en jädra lång bit med andra ord :P

    Åhå, vad mysigt :) en väldigt liten bebis då förstår jag, vecka 33.. så pluttigt! vet jag vem det är..? lät så på hur du skrev :P Jaa, somna får du :) Det hör till!

    Kramis!

    SvaraRadera