16 feb. 2013

Älskar lördagsmorgon

Har sovit väldigt bra inatt, det är verkligen så för mig att har jag sovit en dålig natt följs den ofta av en bra natts sömn. Nu har jag och sambon precis ätit frukost och han är iväg och fixar en trettioårspresent åt vår vän som snart fyller år. Jag sitter och lyssnar på ballader och bara myser i mina haremsbyxor ( bästa plagget för gravida). Idag ska jag gå runt med dammtrasan här hemma och sen blir det dammsugning, men det slipper jag. Ikväll kommer mamma, pappa och syster hit för att kolla melodifestivalen och käka något gott, de skulle köpa med sig kinamat eller thaimat tror jag.

Igår kom mina träningskläder och de var så otroligt fräscha, lägger upp ett kort på dem sen.

Annars har vi inte så mycket planer för helgen , jag vill ju helst åka till förlossningen men än så länge är det ingenting på gång förutom lite sammandragningar emellanåt. Kom nu bebis!

Brukar ha färgglada träningstoppar och svarta byxor. Gillar när topparna sitter ordentligt för då är ingenting i vägen å fladdrar. En bra träningsbehå är verkligen ett måste för mig. Jag har en i "Stay in place" som är den bästa jag provat och verkligen värd 500 kronor. Den börjar dock bli lite sliten så får se om det blir en ny framöver.

1 kommentar:

  1. Åh, vad mysigt det lät :) Gott med thaimat ikväll också! Lyxigt att slippa laga mat :P

    Okej :) Härligt. Får hoppas bebsen vill ut snart då :) Känns så spännande.. vems kommer ut först? :P Ska du försöka uppdatera från själva förlossningen? Hade du förresten insta?

    Jaa, verkligen synd :) Och du verkar jekligt taggad med träningen. Hur länge tänkte du vänta till du kör igång? hade varit riktigt trevligt med barnvagns-rejs.. men somsagt, ganska långt mellan oss tyvärr.

    Egentligen suger jag på att träna.. men jag hade en period förra året då jag fick ett ryck. Då blev det mycket kettlebell och crosstrainer.. typ :) sen kör jag ju hemma och leker lite med hopprep och sånt.

    Blir promenader då lillen tittat ut och sen träning här hemma bara :) Typ med pilatesbollen och så. Själv då? :D

    SvaraRadera