19 jan. 2013

Solig lördagsförmiddag

Helt underbart utomhus, det glittrar när man tittar ut genom fönstret. Nala ligger på soffkanten som vanligt och kikar ut. Önskar så att jag kunde ta med henne på en långpromenad i skogen nu när det är såhär fint och man ser verkligen på henne hur hon vill ut. Men nu är det inte långt kvar innan vi kan gå ut och gå igen och nu kommer promenaderna bli så underbara när vår lilla skatt är med. Idag är det exakt en månad kvar till beräknad förlossningsdag men jag hoppas ju såklart att han vill kika ut lite lite tidigare, kanske en vecka tidigare. Känner mig inte riktigt frisk idag, sådär förkylningsseg i kroppen och huvudet dunkar. Vill verkligen inte bli sjuk, det är redan jobbigt med andningen och med en förkylning i kroppen skulle det bli ännu värre. Får ta det lugnt idag med att läsa böcker och gå hemma och greja, finns alltid något att greja med. Ha en fin lördag kära ni.

Frukost


1 kommentar:

  1. Hehe, jaa -12 är inte så mycket här :) Tidigare i veckan hade vi somsagt -30 så :) Hur vi klarar det är en bra fråga.. men jag antar att man vänjer sig :)

    Nej men fan vad trist.. foglossning kan inte vara att leka med! Trodde ju att jag fått en släng av det, men verkade bara vara ryggsmärta. Gick över så fort jag slutade jobba och istället tog allt i min egna takt.

    Jaa, skönt att vara blond igen :) Tack.

    SvaraRadera