18 jan. 2013

Examensdagen

Har haft en jättebra dag men nu är all energi slut och jag vill bara vara hemma ikväll. Känner att jag har en förkylning i kroppen med som är på gång men jag hoppas verkligen att det är falskt alarm, vill inte bli förkyld nu, helt fel tajming! Åt hotellfrukost med dessa fina tjejer imorse vilket var väldigt mysigt och trevligt. Sen var det ceremoni i kyrkan och vi fick diplom och grejer, dock inte det riktiga examensbeviset det får man ansöka om själv. Efter ceremonin i kyrkan gick jag och mamma till salong för att fixa naglarna, det var första gången jag gjorde nagelförlängning och jag är väldigt nöjd med resultatet. Vi ville unna oss detta denna dag jag och mamma. Jag och mamma fortsatte dagen med lunch hemma hos mig som var Peders goda hemmagjorda lasagne, sen badade vi fotbad och gottade oss framför tv:n. Nu är jag helt slut faktiskt, att somna kl 24:00, gå upp för att kissa och dricka 3 gånger på natten och sedan gå upp 06:15 gör att man som höggravid är rätt trött vid detta laget. Trevlig helg på er, ta hand om varandra.

Kommer sakna dessa brudar otroligt mycket


Nöjda :)


De fina naglarna, ville inte ta för långa för det kan inte vara smidigt att ta hand om en nyfödd med för långa naglar.

1 kommentar:

  1. Grattis till examen & fasen va kul att vara utbildad till något som man brinner för.

    Själv är jag supertrött på vården, vill därifrån o kikar på jobb varje dag.

    SvaraRadera