26 dec. 2012

Julen

Hade en mysig jul som först spenderades hos min sambos föräldrar som bor ute på landet. Vi åt god julmat och umgicks med hans familj. Jag får verkligen riktiga julkänslor när jag är där ute, det är så tyst och fridfullt överallt. Julaftons kväll tillbringade vi hemma hos min underbar familj, det var lika god mat där med massor av julklappar, vi som inte skulle ha så mycket julklappar i år. Det brukar ju alltid vara de yngsta som får mest klappar men detta året var det faktiskt de äldsta tror jag. Mormor och morfar hade hela famnen full. Jag fick mycket bra och fint i julklapp, en fin glasskål att lägga godis i, ett presentkort på len hud så att jag kan gå och få ansiktsbehandling , en babysitter till bebbe, pengar, boråscheckar, duschcréme, tvål, dammvippa m.m. Igår på juldagen var vi hemma hos min sambons moster som varje år traditionellt ordnar ett stort julbord som hela släkten är välkommen till. Det var första gången jag var med på det i år och det kan jag verkligen tänka mig ha som tradition, väldigt trevligt och supergod mat. Idag ska vi till Alingsås och spela lite spel hos sambons bror, det blir mycket umgås men det är trevligt och på julen ska man se till att träffas.

God fortsättning!


Det fina babysittern som vi fick utav mina föräldrar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar