11 okt. 2012

Vagnen

Hej! Det blev att vi köpte vagn igår då vi inte kunde motstå dealen. En nästan ny emmaljungavagn, inte en skråma, fin färg , oanvänd sittdel för 1500 kronor. Tjejen som sålde vagnen sa att den kostat 7000 ny så vi gjorde en bra affär. Vi Var först lite skeptiska till vagnar med tre hjul då framhjulet oftast är litet men detta hjulet var stabilt och stort. Vill ju ut och gå mycket på motionsspåret här nere när bebis är född och det är grusväg så en stabil vagn är ett måste. Den hette emmaljunga sport ( typ) så den borde vara powerwalk- jogg - vänlig. Ska minsann inte behålla några mammakilon efter graviditeten :p

5 kommentarer:

  1. fina du! jag kan fortfarande inte fatta att det är sant:) kommer nog inte fatta det förrän lillen kommer ut. men åååååå vad jag saknar dig!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan inte heller riktigt fatta att det bor en liten person i min mage och att vi i februari ska bli föräldrar. Jag saknar dig också jättemycket och det ska bli så skoj att träffa dig snart. Snart är det jul.. <3

      Radera
  2. Jättefin :) Jag tror vagnen heter Emmaljunga Cangaroo dock. Kan vara bra att veta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Natali det heter den. Blir lite förvirrad i denna vagnvärld. Det står i instruktionsboken något emmaljunga sport city cangaroo :) så svårt att veta vad det heter egentligen. Kul att du kikade in på min blogg förresten

      Radera
  3. Ja Natali det heter den. Blir lite förvirrad i denna vagnvärld. Det står i instruktionsboken något emmaljunga sport city cangaroo :) så svårt att veta vad det heter egentligen. Kul att du kikade in på min blogg förresten. :)

    SvaraRadera