10 okt. 2012

Hur gick det på corepasset?

Hej

Ja hur gick då corepasset i måndags?

 Jo, jag tycker det gick riktigt bra med magen och de flesta övningar var helt okej att utföra som gravid så om det inte finns mammacore på era gym så ge vanliga corepasset en chans för att se om det kan fungera. Core är bra för att stärka bålen och det är ju särskilt viktigt att vara stark i det området när man är gravid och ska orka med  att genomgå en förlossning. De övningar som skedde på mage gjorde jag på sidan istället.

Nästa vecka ska jag hålla i flera aerobic/zumbapass på min praktikplats och det ska bli väldigt roligt samtidigt som jag är lite nervös för hur kroppen kommer reagera på så mycket fysisk aktivitet.

Om en stund ska vi åka och kolla på barnvagn, en Emmaljunga kombivagn , såg väldigt fräsch ut på bilderna och priset var väldigt bra så håll tummarna för att den blir bra. Vi har hittat den på blocket, känns självklart att köpa vagn på blocket då de oftast inte är använda under en längre period och en ny vagn ligger runt 6-7000, pengar man kan lägga på annat anser vi.

Idag var det premiär på att skrapa rutorna på bilen, nu kommer den. VINTERN!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar