6 aug. 2012

Simning och Babyshower

Hej!

Nu är det färdigt med att ligga å lata sig, nu ska träningen komma igång igen så det så! Har länge sagt att jag ska börja simma, närmare två år faktiskt och idag hände det. Jag och en god vän har kommit igång med simningen och det var jobbigare än vad man trodde. Vi simmade i 30, vilade 15 och simmade 30 minuter till och jag tror att vi kommer att få känna på en härlig träningsvärk imorgon.

Imorgon ska jag och lillasyster och ev mamma träna aerobics, får se hur det går nu när man hållit upp ett tag:) kanske inte finns någon koordinationsförmåga eller kondition kvar:)

Kosten under sommaren har det vart sådär med måste jag erkänna, LCHF-kosten har legat lite på hyllan ett tag. Tanken är att jag ska komma igång med det sen igen.

Igår vad jag på min vän Theodora `s Babyshower ute vid Almenäs här i Borås, ett fint ställe precis vid sjön. Det var verkligen mysigt och de bjöds på hembakt och gott kaffe. Vi gick också en tipspromenad där frågor om lillebror i magen skulle besvaras och andra saker som hade med magar och graviditeter att göra. Jag fick bara 3 rätt :/ Vi fick också gissa av de 100 mest populära killnamnen i Sverige just nu vilka 5 som Theodora själv föredrog av dessa, jag hade ...0 rätt. Men jag är inte bitter.

Nu ska jag äta lax, 2 potatisar ( faktiskt) och lite grönsaker till lunch, ska bli mumma.

Fina Theo

Jag & Alex

Picknick under trädet med fina tjejer

Solen tittade fram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar