13 maj 2012

Lite söndagshopping

Hej

Härlig söndag med sol ute vilket man inte blivit så bortskämd med de senaste dagarna då det mest har regnat. Jag och Peder åkte ner en sväng till knalleland för lite shopping, mest är det väl Peder som är i behov av nya kläder med jag shoppade lite också. Köpte ett par gröna byxor, en mörkblå klänning och en vit spetstop. Peder köpte en randig t-shirt i korall och två par byxor i grönt och benvitt, fräscht!Vi köpte även nya kaffekoppar och en ny gratängform i gammaldags stil.Om en stund ska jag bege mig ut för en löprunda, ska bli härligt. Hoppas alla har en bra söndag och njuter av ledigheten....( ni som inte jobbar då )

Härligt med lite färg

Frukost Low Carb-bröd

Klänning

Nya kopparna

1 kommentar:

  1. Alltid kul med shopping! Gillar verkligen den där gröna färgen på byxorna. Själv shoppade jag ett par härligt knalliga blå byxor för ett tag sedan:)

    SvaraRadera