2 apr. 2012

Helgen

Hej

I helgen var jag på 30-årsfest i Göteborg hos sambons jobbarkompis. Det var riktigt trevligt och temat för festen var 90-tal. Jag hade svarta tajta jazzbyxor, vit skjorta med ett svart linne ovanpå med smala band. Brun läppenna och vit ögonskugga, till det ett svart tajt läderband runt halsen. SÅ fult! Värdinnan för festen var så omtänksam för hon hade gjort en speciell efterätt till mig eftersom det bjöds på tårta. Jag fick vispgrädde med hallon! Det var verkligen inget jag förväntat mig att få och blev väldigt glad, även tilltugget på festen var helt i min smak. Nötter, ostar, oliver och små spett med mozarella,tomat och basilika på. Tack för det!

Söndagen startades med sovmorgon på Elite hotel i Göteborg som erbjuder snoozing på söndagar med utcheckning tom 18:00 och frukost tom 12:00. Kan jag rekommendera. Åt god lyxig hotellfrukost med ägg, bacon, skinka, ost kaffe m.m. Gick omkring lite i Nordstan med det var så sjukt mycket folk så vi gav upp och åkte hem efter en stund. Väl hemma i Borås blev det kebabsallad på Campino.

Nu ska jag äta något för om 2 timmar ska jag på aerobic, får nog bli lite makrill i tomatsås och majonäs.





1 kommentar:

  1. Lät som en härlig helg! Det där med snooze på hotell var ju en superbra ide:))

    SvaraRadera