28 apr. 2012


hej

Solen skiner ute och om en stund kommer mamma och syrran och hämtar mig för vi ska till Ashia Spa i Varberg och ha det skönt lördag och söndag.  Kommer ta bilder där så får ni se hur vackert det var sedan och om det är något jag kan rekommendera .Kockarna har lovat LCHF-mat till mig så vi får väl se .

 Det enda som är jobbigt är att jag blivit sjuk. Halsont och feber men jag tänker inte banga för detta utan ska med ändå. Det är alla barnbaciller som man möter när man är ute på praktik. Tur att jag tränade måndag och tisdag så att det blev lite denna veckan iallafall.

Startade dagen med en rejäl sommarfrukost. Färska jordgubbar med turkisk yoghurt och till det äggröra och en finncrisp med brie. Så nu är jag MÄTT! Men jag vill stå mig fram tills lunch som blir vid 13:00-tiden kanske och då vet jag inte ens vad som finns. Det blir kanske en kycklingsallad eller något så det är bäst att man har laddad med en mätt mage på morgonen. Nu ska jag packa ner bikinin och göra mig fräsch så att det inte syns att jag egentligen är sjuk.

Ha en bra helg och njut av solen





1 kommentar:

  1. Men åh vad synd att du blivit skruttig precis lagom till spa-resan! USCH.

    SvaraRadera