28 mars 2012

Opepp!

Hej

Förlåt att jag varit lite frånvarande den senaste veckan men jag har inte riktigt känt någon motivation till att skriva här. Har vart nere i en liten träningsdipp kan man säga, inte alls motiverad till att träna. Kan någon hjälpa mig att få tillbaka min motivation? Är inte heller lika pepp på att laga olika maträtter utan är mest trött på att stå i köket och greja. Men jag antar att det kan bli såhär emellanåt och efter över att ha haft bra motivation nu i över ett år är det väl egentligen inte konstigt att jag känner mig lite opepp.

Jag har också haft en envis huvudvärk och känt att kroppen inte vart i trim de senaste två veckorna. Ett tag trodde jag att det var förkylning på gång men det bröt aldrig ut. Räknade ut att jag haft huvudvärk 21 dagar i sträck och tror det är mycket på grund av den som jag inte känt någon träningslust utan mest velat vila. Jag vet nog varför denna huvudvärk kommer och det är nog på grund av att jag inte använder mina glasögon som jag borde använda varje dag hela tiden egentligen. Både igår och idag har jag använt dem mer och jag har faktiskt inte känt av huvudvärken lika mycket även fast den har funnits där emellanåt.

Men ikväll så! Ska iväg och träna med Sofia och det är Cirkel X som står på programmet, hårt ska det va! Imorgon blir det vila och på fredag kör jag aerobics igen, längtar!

Lite mat har jag såklart lagat:) Gjorde egenmarinerad fläskytterfilé för några dagar sedan.

Kallpressad olivolja och lite soja
Blanda blanda blanda
Glasögonen, kanske behövs hela tiden ?

Kryddorna i min köttmarinad



1 kommentar:

  1. Det tar ungefär 12 timmar för hjärnan att ställa om sig när du byter mellan glasögon elle rlinser till att vara utan. Så om du har glasögonen nån timme här och där kan du faktiskt framkalla huvudvärk genom överansträngning;(

    SvaraRadera