29 mars 2012

2012-03-29

Hej

Körde ju cirkel X (extrem) igår och det känns idag kan jag säga. Precis som förra gången, mina ben är inte vana. Dessa Burpees är så jobbiga men kan tänka mig att det är bra träning, framförallt för bålen. Skrev igår att jag haft en liten dipp vad gäller träningen och inte känt någon motivation de senaste 2 veckorna. Jag känner att jag är på väg att få tillbaka motivationen nu. Har tre aerobicspass inbokade vilket känns bra eftersom det är den roligaste träningsformen. Förra veckan var det inte någon aerobics eftersom de inte var de passen jag brukar gå på, därför blev det inget. Det går inte köra en annan ledares pass såhär långt in på säsongen. iallafall inte aerobics 2 för då blir det inte så mycket träning för kroppen utan mest hjärnan och jag vill få ut så mycket av träningen som möjligt.

Idag ska jag ge mig ut och powerwalka och eventuellt springa några steg, får se hur det känns i ljumsken. Sträckte ju till den igår på träningen och det känns fortfarande idag. Får väl lufsa lite:)

Har en mycket trevlig helg att se fram emot. Imorgon efter träningen ska jag, min sambo och vovven hem till mina föräldrar och äta tacos. På lördag bär det av till Göteborg för 30-årsfirande med 90-talstema och hotellvistelse. Blir ingen träning i helgen eftersom det är fullt upp men så är det ibland.


Träning ska vara roligt, annars kan det kvitta!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar