1 mars 2012

Hej

Sitter fortfarande med morgonkaffet i min hand. Är ledig idag men ska plugga senare är det tänkt..".ska bara "  som Alfons Åberg säger. Har tänkt att ta en powerwalk ner till stan och till The Body Shop eftersom de har klubbmedlemsdag idag och då får man 20% på en vara. Eftersom jag alltid köper min foundation där är det lika bra att utnyttja erbjudandet. Har också tänkt att köpa en bodyscrub och eventuellt ett läppstift men vi får se.

Igår var jag på gymmet men min kära vän Frida. Hon har vart medlem på F&S ett tag men det senaste tiden har det inte blivit att hon tränat så ofta. Vi började med att värma upp 20 min på crosstrainern, sen körde vi olika övningar på gymmet och efter det magövningar på matta. Vi avslutade med 20 min på min nya favorit Trappmaskinen som jag kallar den. Jävlar vad jobbig den är och man känner hur svetten och pulsen sveper över en efter en stund. Go träning! Fritte gillade den också vilket gjorde mig glad för det verkar som att det inte är så populär. Det finns två trappmaskiner på gymmet och det är nästan alltid lediga så jag har fått för mig att det typ bara är jag som gillar den? Jag älskar verkligen den som cardioträning och kan ta ut mig ordentligt på den! Hittade denna bloggen där det står lite om trappmaskien som cardioträning, då är det inte bara jag som gillar den alltså:)



Lånad bild från traningsredkap.org

<3
Ha en fin fin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar