3 mars 2012

The body shop- generösa!

Det blev en bodyscrub grapefrukt så man kan skrubba sig innan sommaren kommer och det är dax att sola. En foundation som jag alltid köper därifrån och som jag fick 20% rabatt på eftersom det var klubbdag. Fick också ett bodymist serum och en duschcreme som gåva:) väldigt generöst och en tidning gratis. Köpte även ett rosa läppstift. Ville ju absolut ha ett läppstift som lyckades täcka mina väldigt röda läppar. Visst det är fint men när man vill ha en annan färg på läpparna lyckas ofta det röda ta över, men inte med det här. Skänkte också en slant till ett projekt som arbetar för utsatta flickor.

2 kommentarer:

  1. Trevliga produkter :D Färgen på läpparna är jättefin! Jag har också ganska röda läppar, och brukar köra på rosa, kalla toner :) Eller röda läppar.
    Body shops butter creams gillar jag, har nog sex stycken hemma just nu. En favorit har de slutat sälja tyvärr =(
    Är en riktigt krämjunkie :D Har dock inte testat deras foundation. Vet du om det finns mineralolja och parabener i? Brukar nämligen få utslag av det.
    Jag gillar verkligen sådant som är så naturligt som möjligt i produktväg. Nu är jag fast vid ett foundationpuder från Lucy Minerals som är sjukt bra! Ska nog klicka hem lite smink därifrån idag faktiskt.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig fattat det där med foundation. Jag sminkar mig iofs knappt överhuvudtaget, men just foundation blir så himla torrt eller kladdigt eller fel färg eller liksom rynkigt... Bläh. En vanlig dag har jag bara hudkräm och mascara i ansiktet, samt ofärgat puder på glansiga partier. Är det kalas eller fest så lyxar jag till det lite extra med flytande concealer kring ögonen, och nån ögonskugga bara. Urtråkigt:D

    SvaraRadera