17 sep. 2015

Förändringen

Godkväll på er!

Tänkte kika in snabbt och säga hej samt att visa lite hur min kropp har förändrats hittills. Jag känner mig fysisk starkare nu, har bättre hållning, minus ca 90 cm över kroppen, minus en hel del kilon, smidigare och bättre kondition. 

Jag tycker att jag kämpar mot ett tydligt mål som är realistiskt och har kommit en bra bit påväg. Det handlar mycket om ett bra samarbete med huvudet och kroppen. Vissa dagar kan jag tycka att kroppen ser hemsk ut och att allt bara hänger och slänger här och var och andra dagar är jag supernöjd över min resa hittills. Jag har som så många andra en hel del hjärnspöken som ställer till det för mig men som tur är försvinner de oftast rätt så fort.

 När de hjärnspökena kommer brukar jag titta tillbaka på bilder för att se vilken förändring som faktiskt skett. 
Det är ungefär 10 månader mellan bild 1 och bild 3 och visst är det skillnad. Mitt mål när jag började träningen efter graviditeten var att få en stadig hållning, mer muskler ,en sund vikt och en kropp jag är relativt nöjd med. Jag är inte riktigt i mål än men snart så. Jag strävar inte efter en smal kropp utan efter en stark kropp, både fysiskt och psykiskt. Den en biten är svårare än den andra. Har inga problem med att bygga muskler, ett starke psyke är svårare, mer om det en annan gång. Nu är det Natti natti. 

Först , veckans träning 

Måndag: backintervaller , jägarvila , jogg 
Tisdag: promenad. Jägarvila 
Onsdag: yoga , promenad 
Torsdag: vila 
Fredag: spinning , promenad 
Lördag : hantlar 
Söndag : vila 

Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar