14 sep. 2015

Backintervaller

Hej!

Äntligen är jag igång på riktigt med träningen igen efter ca 2 veckor lite lugnare eftersom jag varit förkyld samt andra omständigheter. Igår körde jag styrka och 7-minappen. Idag var jag på't igen men nu blev det kondition. 

Passet: 
10 st backintervaller ( vilade 10 sekunder mellan varje) 
Vila nån minut 
10 st backintervaller ( vila 5 sekunder mellan varje) 
Ca 2 km jogg/Pw 
1 min 20 sek jägarvila 
10 st tricepsdips

Skönt att vara igång igen. På onsdag blir det yoga och på Torsdag ev spinning. 

Idag firar jag och min älskling 6 år som par och 4 år som förlovade och det firar vi med god mat och blommor. Fick blombud idag, 7 röda rosor och ett fint kort, han kan min man. Vi ska kalasa på gravad lax, räkor och aioli ikväll. Mumma ! 

Ha en fin kväll 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar