21 aug. 2015

Fredag

Hej

Idag startade jag dagen med en promenad hem till min mamma. Vi åt frukost tillsammans och hade det jättemysigt. Olivia var med också men inte Vilton för han var på inskolning med Peder. Mamma bjöd på gottigheter som kokt ägg och finncrisp med gott pålägg, och så det viktigaste av allt. Kaffe!

Det blev en promenad dit, det är ca 3 km samt en promenad tillbaka sen. Så redan idag har jag gått en hel del och mer kommer det bli för om en stund ska jag och Olivia traska hem till Emilia och Lias på fika. Vår vän Sanna ska också komma , ska bli så kul att ses nu igen efter bröllopet som var i helgen då Sanna blev Fru.

Nu har jag precis ätit lunch här hemma, lax i hummersås med grönsaker. Så gott å enkelt, tröttnar aldrig på lax.


Hoppas ni har en fin fredag. Ta hand om er


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar