24 maj 2015

Helgen

Vi har haft en toppenbra helg, det har varit fantastiskt väder så vi har varit ute mycket. Olivia hade premiär ute på filten och tyckte att det var väldigt härligt att sitta där. 

Min sambos föräldrar var här i lördags hela dagen nästan och hjälpte till att bygga staket. Det blev jättebra och nu behöver man inte oroa sig att Vilton ska smit ut på gatan, eller Nala och så småningom Olivia. Det är inte riktigt klart än men en kväll till i veckan så är det på plats, tur man har en händig och kunnig svärfar som kan visa , hjälpa och lära oss. 

Igår var jag och min syster och hälsade på vår morfar. Vi pratade och stort och smått och hade trevligt. Vi köpte mat på pizzerian och drack kaffe. På torsdag är det begravning för mormor så vi pratade även lite om den. 

På kvällen var det lite fix i trädgården, gräsklippning och rensa mellan plattorna på uteplatsen så nu är det så fint där. Så fint har det inte varit där sedan vi flyttade hit. Nu ska det bara planteras lite fina växter i krukor och lådor med sen är det klart. 

Hann med att köra fria vikter och lite plankan  på kvällen också innan jag gick och la mig. Känns gött i kroppen att somna mör och trött i musklerna ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar