16 maj 2015

Hej kära vänner!

Min mobil har gått sönder så för tillfället kan jag inte blogga från mobilen vilket jag oftast brukar göra eftersom det är lättast. Men en ny Iphone 5s är på väg hem till mig så snart är jag väl igång igen med lite mer inlägg och bilder.

Idag är det lördag , barnen och deras pappa är iväg på lekplatsen och jag passar på att avnjuta en kopp kaffe i soffan och kollar Vardagspuls. Senare idag ska vi åka och bada i varm bassäng med barnen. Varken Vilton eller Olivia har badat i badhus eller bassäng innan så det ska bli spännande detta. Särskilt att se hur Vilton reagerar, Olivia gillar INTE att bada hemma så får se om det är mer uppskattat när man får vara i sin mammas famn samtidigt som man badar. Den lilla tjejen har varit gnällig och febrig de sista två dagarna på grund av tandsprickning. Bara på dessa två dagar har två tänder i underkäken trängt igenom. Liten håller på att bli stor.

Hoppas att ni får en bra lördag. 

Min älskade Skrott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar