2 apr. 2015

Skärtorsdag

Hej! 

Idag är det skärtorsdag och hela familjen är hemma. Tyvärr måste jag säga eftersom det inte är av roliga anledningar vi är hemma. Vilton är fortfarande sjuk, 40 graders feber imorse och nu väntar jag på att BVC ska ringa upp. Peder är också hängig fortfarande. 

I eftermiddag är det dags för Olivias 6-månaderskoll, ska bli spännande att se hur den lilla skruttan har vuxit. 

Imorse körde jag hemmaträning ur olgas bok och nu har jag kört igång med nästa steg i period 2. Nu ska man köra cirkelträning vilket innebär att man gör övning efter övning utan att vila ett helt var och efter ett varv vilar man för att sedan upprepa 3 gånger. Det var riktigt kul och jobbigt måste jag säga. Man kan göra så mycket med hantlar och pilatesboll. 

Precis intagit dagens lunch som var korvstroganoff made by me och grönsaker till det i form av sugarsnaps , babyspenat, roucola och körsbärstomater. 


Hoppas ni alla får en trevlig skärtorsdag och att ni får vara friska. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar