1 feb. 2015

Tjejkväll med syster

I fredags hade jag och min fina syster tjejkväll hemma i hennes lägenhet. Ja ,Olivia var också med såklart. Vi lagade en fantastiskt god laxrätt med blomkålsmos , räkor och kräftstjärtar. Till efterrätt blev det lchf- chokladmousse med hallon. Var proppmätta efteråt. Jag som ätit mindre mejerier nu i 3 veckor för världens ballongmage. Känner att jag mår bättre utan en massa mejerier så kommer faktiskt fortsätta att äta mindre av dem. 

Elin färgade mitt hår i en brunröd färg, inte färgat håret på typ 3 månader så det var verkligen på tiden. Hon fixade även mina naglar så nu känner jag mig så fin och kvinnlig. Inte nog med det, jag fick en hel del kläder också samt två väskor, en stor millitärfärgad väska och en liten kuvertväska. Så kul med " nya" saker.  

Vi sov över också och natten gick jättebra. Olivia sov i mitten av sängen i sitt babynest och sov ända till 05:30 på morgonen då det var dags för lite mat och blöjbyte. Vi somnade om igen och vaknade någon fång vid 08:00. Vi låg kvar i sängen till 08:30 ungefär innan det blev frukost i soffan framför Nyhetsmorgon. 

Är väldigt nöjd med vårt dygn ihop och hoppas på att det blir snart igen. Detta var verkligen något som gjorde gott för mitt VÄLMÅENDE, att få koppla av, äta gott och ta hand om sitt yttre tillsammans med någon man älskar.

Denna vita fina kofta fick jag av syrran dessa byxorna. 
Detta linnet fick jag också. Här ser man hårfärgen rätt bra. Skulle faktiskt kunna tänka mig ännu mer rött i nästa gång. Vad tycker ni? 

Godmorgon i systers sköna säng 


Laxrätten vi åt, mums! Blev även den till lunch igår. 

Mastig efterrätt kan man säga, och sjukt god.

Naglarna före 

Naglarna efteråt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar