2 feb. 2015

Måndag, hemmadagen

Hej!

Ja då var det måndag igen då, dagen jag helst spenderar hemma i lugn och ro med barnen. Eller ja , lugn och ro kanske är att ta i men ja gillar att ha den som en " vilodag" där jag inte flänger runt. Har en hel del planerat i veckan så kommer bli en del in och ut i bil på och av med kläder ändå så känns bra att vi chillar hemma idag.

Men jag tänker inte chilla helt, tänker nämligen se hur länge jag klarar riktiga plankan vs plankan på knä om en stund. Ska bara dricka upp mitt svarta kaffe först, hihi.

Jag gissar på att jag klarar plankan på tå 30 sekunder och plankan på knä 60 sekunder, det återstår att se....

PB Plankan på tå: 25 sekunder 
PB Plankan på knä: 1 min 10 sekunder 

Ja , ungefär vad jag trodde. Då blir målet att nästa gång slå mina personbästa. 

Blev lite annan träning med när jag ändå höll på, men lugnt nu eftrsom jag kände mig lite febrig inatt. Körde med hantlar och supetsets, tre varv. 


Min smoothie innan den mixas, så god! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar