27 jan. 2015

Konstig känsla i kroppen, på väg att bli sjuk?

Det tog ungefär halva dagen tills det jag kom på varför det ömmar i armar , nacke, rygg å ben. Lite som det brukar göra när en förkylning är på ingång. Men nu kom jag på det, träningsvärk från igår. Det var ju första dagen jag körde lite tyngre träning igår. Träningsvärk har jag gärna. 

Bjuder på lite bilder. Första bilden  är min förebild på arm/rygg , om några veckor tar jag en ny för att se om det är någon skillnad. Har tagit före/efterbilder lite då och då och det är som sagt på bilder man ser skillnad. 
det kan va lite svårt att se skillnaden när man ser sig varje dag i spegeln men på bilder blir det lättare. Därför tycker jag man ska mäta med måttband och ta bilder. Inte stirra sig blind på vågen. 

Japp, baksidan av baksidan och det är 2 månader mellan dessa bilder. Inte riktigt lika bred om rumpan nu. 
En månad mellan denna magbilden.  Den till vänster tog jag i helgen. 
Denna bild är det en extrem skillnad på men det är inte konstigt eftrsom bilden till vänster bara är en vecka efter förlossningen. Magen hade precis börjat sjunka ihop, men lite kul är det att se skillnaden. 


Bara fortsätta nu då. Jag har inte brottom, jag vill må bra på resans gång och äta gott och fokusera på mitt välmående samt göra sånt jag mår bra av. Så ingen stress. Jag vill inte bli supersmal eller stå på någon fitnesscen, jag vill se hälsosam och välmående ut samt vara nöjd med min kropp och trivas i den. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar