5 dec. 2014

V 5 steg 1-7

Bestämde mig för att köra period 1 steg 1-7 i olgas bok även denna vecka så att det totalt blir 5 veckors träning med dessa övningar. Har redan gjort 2 pass och 3 promenader så är nöjd, bara 1 pass styrka kvar sen är veckans övningar gjorda. Nästa vecka kör vi nästa period och då tror jag man ska använda pilatesboll. Kommer även öka på tempot på mina promenader nu när jag känner att foglossningen i princip är borta. Däremot måste jag bli helt frisk först,
Är megafökyld. Nu ska vi sova här eller ja Olivia sover redan gott bredvid mig. Hon vaknade inte ens när jag bar upp henne från soffan. Imorgon är det fredag och vilton ska till förskolan i vanlig och jag och lilltjejen tänkte åka till maxi för att handla. Måste köpa mandelmjöl till julens bakning. Godnatt! 

1 kommentar:

  1. Men Therese!!! Vart har din gravidmage och dina gravidkilon tagit vägen?? GRYMT jobbat!!!

    SvaraRadera