21 okt. 2014

Dagen

Denna dagen började med att min fina syster kom förbi på frukost. Vi åt en lyxfrukost med bl.a. Ägg , bacon, yoghurt , hallon och massa kaffe. Kan ju säga att jag behövt mycket kaffe idag efter en natt med mycket hackig sömn. Det är nämligen så att lilla Olivia , endast 3 veckor gammal (idag) åkt på sin första förkylning. Hon har som tur är ingen feber men har sovit mycket idag. Nu har hon en vakenperiod och äter här medan jag kollar big brother, Peder är på innebandy. Det blev ägg, majo, keso, skinka, fincrisp å kaffe till kvällsmat idag. Jag har skött kosten bra sedan vi kom hen från bb, sötsuget finns fortfarande där,men det är bara att stå emot. Jobbigt var det igår när farmor hade med sig hembakta bullar å kakor. Ett knep jag tar till är kanel i kaffet, då blir det godare. Vilton har haft sin andra inskolningadag idag också, mer om det i en annat inlägg. Nu ska vi fortsätta mysa i soffan jag lilltösen och nala.
Dagens Lunch , köttfärsgratäng med grönsaker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar