17 sep. 2014

Den beräknade förlossningsdagen är här

Jag är inte ett dugg förvånad att vår bebis inte vill komma ut innan beräknad förlossningsdag, och inte på själva dagen heller. Nej , jag har varit inställd på att få gå några dagar över tiden under hela graviditeten. Men ändå kan man ju inte låta bli att bli lite, lite bitter på att inget händer. Visserligen vaknade jag av sammandragningar inatt men än känns det inte så väldigt nära. Men man ska aldrig säga aldrig, värkarna började bara pang bom med Vilton så det kan ju hända att det blir likadant denna gången. Ja , bara denna dagen har gått tror jag det kommer kännas lättare. Jag tror verkligen på bebis denna veckan iallafall och det är ju redan onsdag.
Sitter vid köksbordet å väntar på att något ska hända, hehe lär ju få vänta!
Hoho? Kom ut nu , vi längtar efter dig!
Jo, visst blev det en rejäl kula även denna gången.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar