26 juni 2014

Ny tavla och stora funderingar

Köpte denna söta tavla från pumpkin häromdagen , bara 150 kronor.  Hade tänkt göra en egen hemmagjord alfabetstavla men när jag fick syn på denna tyckte jag den passade så bra i Viltons rum, han har ju rätt mycket grönt.  Ligger just nu i sängen och försöker somna men det är så mycket tankar som snurrar i huvudet just nu så det är inte lätt. Jobbar nämligen sista dagen imorgon och har lite svårt att förstå att jag går på ledighet igen och kommer ha massor med tid med familjen. Har träffat nära vänners nyfödda bebis idag och blev kär direkt , så fin han var, lilla Lo. Att träffa honom och höra de nyblivna föräldrarnas historia om förlossningen gör att jag tänker på att det verkligen är vår tur snart igen , känns overkligt. Snart har vi en nyfödd igen och snart ska vi också genomgå en förlossning , på ett eller annat sätt, ofattbart men sant. Gick in i v. 29 idag.  Ja , mycket tankar som sagt om livet och framtiden. Ibland hänger jag inte med i livets alla kapitlen, ibland bläddras det för fort i sidorna och jag är fortfarande i inledningen. Ne, nu ska jag föröka sova , klockan är över midnatt, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar