30 juni 2014

Len hud

Idag är det min första semesterdag och den firade jag in genom att besöka min hudterapeut på len hud och få en ansiktsbehandling. Jag har sedan tidiga tonåren alltid haft problem med finnar , porer och ojämnheter och mått ganska dåligt över detta. Jag har inte känt mig så bekväm utan smink och det har känts som alla tittar när man haft perioder med mycket finnar. Jag började i oktober använda mig utan exuviance produkter som om jag förstått det rätt innehåller aha -syror som bygger upp nya celler i huden, återuppbyggande helt enkelt. Sen jag började använda exuviance har min hy blivit så otroligt mycket bättre. Jag får sällan stora finnar och mina porer har minskat i antal. Jag brukar ta extra portömning när jag gör mina ansiktsbehandlingar men idag sa min hudterapeut att det verkligen inte var nödvändigt. Detta är något jag gör för min egen skull och för mitt välmående och jag kommer fortsätta lägga de där extra slantarna på bra hudvårdsprodukter och ansiktsbehandlingar då och då.

1 kommentar:

  1. Vilka av Exuviance produkter använder du? Det finns ju en väldig massa olika! Jag tycker förresten alltid att du ser helt fantastisk ut... och om det beror på att du oftast är sminkad, så syns faktiskt inte det heller. Ser alldeles naturligt ut.

    SvaraRadera