22 apr. 2014

Godmorgon

Så var påsken slut och vardagen är här igen. Sitter i soffan och bara tar det lugnt, ska börja jobba vid lunch och vill därför vila så mycket som möjligt innan så att jag inte ska ha så ont när jag kommer till jobbet. Inatt har det dock gjort förbannat ont när jag ska vända mig.

Denna veckan är rätt fullbokad som det ser ut nu men med mest roliga saker. Imorgon är det ÄNTLIGEN dags för ultraljud. Ska bli så fantastiskt att få se vår andra lilla skatt än en gång. På onsdag är det läkarbesök, i helgen kommer förhoppningsvis pappa å mamma hit och hjälper till med tapetsering nere i bodegan och på söndag ska jag hem till en kompis som ska ha ljusparty.

Har åkt på en förkylning så känner mig rätt hängig å tungandad, men bara att bita ihop, tror det försvinner snart.

Just nu är Vilton och pappa på öppna förskolan, men här kommer lite bilder från vår morgon, han är alltid lika morgonpigg.
Kan ni se lillen?

Vilton och vår sheltie Nala brukar busa på  morgonen. Är så nöjd över vår tvättkorg som fick blev leksakskorg, köpt på loppis för 150 kr

Vår tavelvägg, här samlar vi stora händelser i vårt liv. Tanken är att hela väggen ska bli full med tavlor så småningom


Imorgon kommer jag förhoppningsvis att bjuda på en ultraljudsbild och kanske en och annan magbild. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar