13 dec. 2013

Lucia

Hej 

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering den senaste veckan. Jag har varit sjuk och är fortfarande inte helt bra. Andra advent firade jag liksom första advent, med att ligga och spy och må dåligt. Troligtvis var det väl magsjukan men tycker det är konstigt att den kom två söndagar i rad. Jag åt mycket pistagnötter både denna lördagen och förra lördag, kan man vara allergisk å spy av pistagenötter?

Jaja, är lite skeptiskt mot att fira tredje advent , men inte ska jag väl ha sådan otur att jag blir magsjuk denna söndagen också?


Annars rullar allt på bra, förutom träningen då som blivit drabbad nu när jag varit sjuk. Mår jag bra imorgon blir det lite gymmande med min kompis Sofia. Om jag mår piss fortfarande har vi sagt att vi ska fika på Café Viskan, det ska jag nog orkar med iallafall. 

Ha en underbar lucia!




Dagens frukost, äggröra med smör och turkisk yoghurt med hallon, Ja jag har gått tillbaka helt till LCHF :)Mår bäst av det har jag kommit fram till.
Kolla vad snygg jag var igår:) Min lillasyster jobbar som frisör på Zaxzendos Klippstudio här i Borås och de hade eventkväll igår. Jag har fått en nyårslook.
Har allt hunnit med och julpynta lite smått här hemma. Det enkla är oftast det finaste, med rätt detaljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar