21 nov. 2013

Dag 4

Nu har jag ätit enligt den nya kosten i fyra dagar och det går ganska bra. Det jobbiga är att jag känner mig tom i magen. Är ju van vid att hålla mig mätt på mycket fett å nu äter jag fettsnålt helt plötsligt.  Jag äter mängder med grönsaker och bra kolhydrater.  Äter också såklart kött å fisk å ägg. Men jag tror att jag snart kommer vänja mig. Det är spännande att se vad som kommer ske med kroppen.  Och som jag sagt innan, jag går tillbaka till lchf om jag inte mår bra av detta.. men tror det ska gå fint.  Har varit ute och sprungit ikväll också.  Blev ca 3 km, andra joggingturen denna veckan.  Körde lite squats , armhävningar å rygglyft när jag kom hem också. Sitter i soffan och njuter framför brasan nu, nyduschad och nöjd. Fick hem mina nya kläder från hm idag också. Stl 29; 32 på jeansen,  hade ju 33:32 för några år sedan. Ha en fin kväll. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar