18 sep. 2013

Yoga

Godmorgon.  Igår testade jahg yoga för typ tredje gången i mitt liv.  Det är skönt att sträcka ut kroppen och denna veckan när vi flyttar så är det extra välbehövligt.  Det är tungt å påfrestande för kroppen att bära tungt,  även om det är bra också.  Ja som sagt vi flyttar denna veckan så det blir lite si å så med träningen även om jag får till en hel del promenader.  Det tog emot att inte hinna till aerobicen i tisdags men jag ska bannemej dit nästa vecka. 
Tror att jag kommer testa yoga igen även om det absolut inte hör till mina favoriter.  Jag har lite svårt att slappna av bland alla olika andningar å stön, men visst det är en övningasak. Nu ska jag å Vilton äta frukost,  jag äter kokosgröt med bär å flatbröd med smör och ost.  Vilton kör välling.  God morgon. 

1 kommentar:

  1. Detta är bara en undran, eftersom du själv har bytt till en sundare kosthållning... varför ger du Vilton välling istället för t.ex turkisk yoghurt? Eller något annat kolhydratfritt alternativ? Är det för att det inte känns "säkert", eller för att han inte tycker om det?

    Min vän J kör utan spannmål och socker till sin lilla dotter och det går bättre än hon vågade hoppas på. Lilla I är till exempel den enda bebisen i mammagruppen som inte är förstoppad hela tiden:)

    SvaraRadera