12 sep. 2013

På bra humör

Nu är det bara två dagar kvar tills jag ska springa mitt första lopp, Kretsloppet. Jag gav mig ut på en runda igårkväll. Jag hade tänkt köra rundan på 4,6 km men det blev tillslut en runda på 8,4 km. Under tiden jag sprang tänkte jag faktiskt att jag skulle köra 1 mil men jag hade sagt till min sambo att jag bara skulle köra en kortis och det hade börjat mörkna ute så jag sprang inte mer. Min mobil dog med så vi kunde inte höras av, inte bra att oroa varandra. Det var typiskt att mobilen dog för jag ville ju se vad Runkeepern visade men fick vara utan någon tid, tur man kan räkna ut distansen ändå.

Idag är jag på riktigt bra humör, det ser ut att bli en fin höstdag ute. Jag och Vilton ska promenera till öppna förskolan lite senare, det är ca 10 km fram och tillbaka. På vägen dit ska jag också hämta ut startbeviset till Kretsloppet. På lördag är det 4 år sedan jag och min älskling blev ett par och på måndag får vi tillgången till vårt underbara hus. Livet leker.

Hörde förresten på nyheterna innan att det förväntas födas runt 2500 bebisar i Borås under det som är kvar av 2013. Det sas också att år 2013 har varit ett riktigt babyboomår. Tänk att Vilton är en av de.



Ha en fin torsdag fina ni!






1 kommentar:

  1. Ååh, ja dom var ju så söta :D Okej, 72cm, långa killen ;) hihi! Elton var 68cm på sista.. ååh, vad dom växer! Snart är om ikapp oss ;)

    Vad blir det för storlek på höst- och vinteroverallen då? :)

    SvaraRadera