23 aug. 2013

Morfar och Vilton




Idag var min pappa här och åt lunch, jag bjöd på broccoli/blomkålsmos med lax och grönsaker, till efterrätt en LCHF-boll. Jättegott! Det gick definitivt hem hos pappa. Vi skojade lite om det här med vikt hit å dit, pappa väger nu 83 och Vilton 8,3, Vilton är 10% av min pappa. Jag är 1,71 cm lång och VIlton är 71 cm lång. 

Ne men visst är han fin min far, brun å fräsch. Han hade med sig en 6-månaderspresent till Ville, en jättefin skallra från butiken Kurragömma här i Borås.Det lustiga var att jag tittade på den igår när jag var nere i stan. Man kan trycka på den orangea knappen så piper den , den är som en maracas som låter när man skakar på den och på ena sidan finns det en liten spegel, Vilton gillade den. Det är så roligt att få besök på dagarna. Nu ska vi gå ut i solen en sväng, man får ju ta vara på sensommarvärmen. Ha en fin fredag!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar