3 juli 2013

Blev spinning istället

Blev inget cirkelgym idag, hade sån otroligt smärtsam mensvärk. Men hela familjen gick en powerwalk vid lunchtid och vi stannade till på utomhusgymmet och körde lite armar på vägen. Sedan åkte jag iväg och tränade på eftermiddagen istället när jag mådde bättre. Jag körde spinning idag och det var riktigt skönt. Tycker spinning är extremt jobbigt om man bestämmer sig för att ge 100 %, känslan efteråt är otroligt gó.

Jag är så peppad nu när det kommer till träningen. Fixade mitt träningskort idag också, istället för att "bara" ha behörighet för gympan och spinningen har jag nu behörighet att köra allt, så nu kommer jag köra cirkelgym också.

Nu ska jag slappa framför tv:n, Vilton sover, sambon lagar lasagne i köket och Nala ligger å sover vid mina fötter. Go kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar