2 juli 2013

aj aj...

Godmorgon

Har fått tillbaka tant röd , första gången efter graviditeten och det var inte så roligt kan jag lova. Smärtor i livmodern och äggledarna, får ta 2 alvedon och 1 ipren för att få smärtan att gå över. Kunde inte sova på mage inatt för det dunkade så i vänstra äggledaren, riktigt jobbigt men det kanske kan vara så här i början efter graviditeten.

Till en annan sak... ska träna cirkelgym idag. Det var verkligen längesedan men jag har bestämt mig för att köra på det en gång i veckan. Har inte kortbehörighet för att boka mig på cirkelgym ännu så idag måste jag vara 45 min tidigare på gymmet för att kunna få en plats, ska även fylla i en blankett om att jag vill uppgradera mig till allkort.

Ha en fin dag allihopa. Nu ska jag krypa ihop i soffan och hoppas på att bli av med denna värken.

1 kommentar:

  1. Tant röd?? Haha, det uttrycket var nytt för mig:D Jag har knappt aldrig någon Tant röd längre, efter MÅNGA år med p-piller så har det i princip försvunnit... men i samband med möhippan förra helgen var det tydligen dags jädrar anåda, tyckte kroppen. Det kanske var chocken?:) Hoppas iaf att dina kramper släppte hyfsat snabbt!

    SvaraRadera