11 apr. 2013

resultat 11 april

Hann inte skriva in gårdagens vikt så gör det nu istället.

Viktminskning från förra veckan - 0,3 kg
1,3 kg kvar till startvikt, 8,3 kg till målvikt

Ja, inte så mycket viktnedgång sedan förra veckan direkt även om det går neråt. Jag vill ju i snitt gå ner 0,5 kg i veckan och eftersom det var 0,8 kg förra veckan får det vara okej.

BMI = 25,1 

Enligt BMI är jag överviktig och måste gå ner 0,3 kg för att klassas som normalviktig. Det dröjer ju inte länge förrän man klassas som normalviktig igen, enligt BMI då.


Kommer ni ihåg att jag provade mina skinny jeans för ca 3 veckor sedan. Igår gjorde jag det igen och det märks skillnad  när man tar på sig dem och på bilderna, mindre muffintopp och mindre mage. Byxorna utan stretch glömde jag prova, det får bli nästa vecka.

Måtten tar jag bara varannan vecka så de kommer nästa onsdag

Grå "Skinny jeans" 20 mars


Grå "Skinny jeans" 20 mars


Blå " Skinny jeans" 20 mars




Grå "Skinny jeans" 11 april


Grå " Skinny jeans" 11 april


Blå " skinny jeans" 11 april


Blå " skinny jeans" 11 april




    

1 kommentar:

  1. De ynka 0,3kg kommer du pinka ut på nolltid!:) Och frbränna förstås. Pepp pepp!

    SvaraRadera