16 apr. 2013

Lunch i parken


 


På promenaden idag mötte jag upp min älskade syster. Hon är verkligen min bästa vän och jag bara älskar att spendera tid med henne. Vi köpte sallad på cafe Levá ( rekommenderas inte), jag köpte en räksallad men avokadon som skulle vara till hade tagit slut så fick melon istället, inte riktigt samma sak? Åt inte melonen, innehåller för mycket kolhydrater. Syster beställde en ceasarsallad, ska det inte vara romansallad i en sådan och en dressing med sardeller? Det var det iallafall inte, skittråkig sallad med massa isbergssallad och någon smaklös dressing. Efter lunchen gick vi förbi café viskan och konstaterade att deras mat är godast i stan :)


Gick ungefär 6,5 km i det underbara vårvädret hem igen och nu på kvällen har jag gjort mina övningar. Har börjat köra på med "Period 2" fast det är fortfarande "Steg 1" från Olga´s träningsprogram. Men jag ska erkänna, jag klarar inte att göra rak planka på tå i en minut ännu. Så jag kör på med knäna lite till faktiskt. Däremot sidoplankan går att göra på fötter men inte så lång stund. Gjorde lite extra övningar idag, lite insida lår, och "rodd".

Nu ska vi snart krypa till kojs.. imorgon blir en fantastisk dag. Ska nämligen få träffa en bebis och det är inte vilken bebis som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar