22 feb. 2013

Allt är förberett, kom nu bebis


Ingen bebis här ännu, väldigt segt att bara gå och vänta nu,  allt är ju förberett och  bara väntar här hemma. De mjuka filtarna som ska värma honom, de gulliga små kläderna ligger hopvikta i hans lådor, BB-väskan är packad, jag känner mig 100 % redo. Det enda som är mindre bra just nu är att den blivande pappan här hemma gått och blivit sjuk , och ni vet ju hur det är när män är sjuka. de blir småpojkar. Så egentligen vore det bättre att bebisen kikar ut när min "coach" är frisk och kry och en riktig man  igen så jag får det stöd jag behöver vid förlossningen och att han orkar.
Gosiga filtar


Små sockor, mössor, pyamasar och koftor


Bodys i stl 50-68 och byxor i olika storlekar. Älskar som sagt stjärnor.


De blivande föräldrarnas väska och bebisväskan är packade och klara

5 kommentarer:

  1. Åh jag läste "Nu kom bebis" :P Vafan!

    Hoppas verkligen allt går bra då det är dags :D Har inget vatten gått än då..? Med tanke på att slemmisen gått tänkte jag :P

    SvaraRadera
  2. Be sambon krya på sig också! (dessa karlar att "låtsas" vara sjuka :P)

    SvaraRadera
  3. Tänk bara, mitt i något kritiskt förlossningsskede vill du hålla hans hand, men han måste snyta sig:D Så kan man ju inte ha det;) Hoppas att han kryar på sig, pronto!

    SvaraRadera
  4. Åh, spännande :) Hoppas bebisen vill komma snart.
    och att blivande pappan kryar på sig. Lycka till med allt :)

    Tittar in här snart igen :)

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt att ha allting klart :) Själv har man hela 49 dagar kvar till BF! Vill att tiden ska gå fortare ;)

    SvaraRadera