19 feb. 2013

19 februari

Trots att man haft i baktanken att bebis inte kommer komma exakt på den beräknade dagen har man ändå haft detta datum i huvudet sedan den 10 juni förra året, 19 februari, den stora dagen. Men som sagt, det är ju endast 5 % (läste jag någonstans) av alla förlossningar som startar på den dagen den är beräknad att starta på. Men nu ska jag ju inte säga för mycket, än kan det hända saker. Klockan är ju bara 10:23 så dagen är ung.

Känner mig lite piggare idag trots att jag sovit väldigt dåligt. Min syster Elin  kommer hit sedan vid lunchen med lite smink som vi beställt från Elf, någon som beställt därifrån och har något att säga om deras produkter?

 Det ska bli spännande att testa, kommer i skrivande stund inte ihåg exakt vad jag beställt men en concealer var det med i korgen. Elin ska även ha med sig lite lunch till oss, jag har verkligen världens bästa syster som skämmer bort mig.




Trötta men förväntansfulla ögon

4 kommentarer:

  1. Jo, behövde rejält med vila igår. Känner mig piggare idag :) Kvällarna nu är helt körda och man blir verkligen en zombie typ :P

    Så du har fått använda tens? Värk som gick över då förstår jag? Nu vill man ju ha ont ;) Hehe aah, din blogg heter ju faktiskt "ingetsocker", det har jag inte riktigt tänkt på :P Men sen ska vi ju vara jätteDUKTIGA och peppa varandra ;)

    SvaraRadera
  2. Åhå, shit vad spännande :D Men du, hur kändes det när slemmisen gick då? :P När den går brukar det vara gång inom ett par dagar iaf ;) åååh, spännande :)

    SvaraRadera
  3. Hehe okej :) Nåja, bara vänta å se om min märks av då :P Det är ju så olika det där.

    SvaraRadera