28 jan. 2013

En smak av sommar

Började dagen med denna goda frukost, naturell yoghurt , jordgubbar och kokosflingor. Även om frysta upptinade bär inte ger samma känsla som färska bär så får jag ändå en sommarkänsla i kroppen, så gott.  Det regnar utanför fönstret, snön som kom igår försvinner nu sakta igen. Känner att jag inte bryr mig så mycket om vad det är för väder eftersom jag för tillfället spenderar mest av tiden inomhus. Det är klart att det är ju roligare att gå ut med Nala när det inte regnar. Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag faktiskt, får se vad man kommer på. Hoppas att ni får en fin dag iallafall.

1 kommentar:

  1. Tror vi kommer bli jättenöjd med den :) Malmbyråerna sväljer ju verkligen huuur mycket somhelst, så tror gott och väl att en smal kommer att räcka.. iaf den första tiden :) Och sen är det ju spegel upptill och, så det kan ju vara fint att lägga nappar högst upp och sådär ;)

    Hur ser erat barnrum ut? Jag tror inte jag sett en enda bild :P Ååååh vad VI har nära nu :)

    SvaraRadera