21 jan. 2013

En hyvens dag

Haft en bra dag. Åkte först hem till farmor runt lunch med min syster för att tillsammans titta igenom lite utav sakerna hon inte vill flytta med sig till sin nya lägenhet samt saker hon ville vi skulle ta över . Valde kort på pappa när han var liten bebis, farmor och farfars bröllopsfoto samt en guldring farfar en gång fått av farmor. Minnen att bevara. Fick även med mig annat smått och gått hem men det visar jag en annan dag. Efter besöket hos farmor åkte jag och min vän Emilia till staden där alla heter Glenn och strosade en stund på Ikea. Blev lite smått och gott till hemmet som nya dunkuddar, ramar, duschmatta, handukar, tvättställning, bebiscape ljus bland annat. Tog en kaffe och en minidammsugare i fiket också:) nu ska jag sussa på de nya kuddarna ..Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar