29 nov. 2012

Överraskad




 Igår kom min lillasyster hit och överraskade mig med en adventskalender. Hon hade pysslat och knåpat ihop små paket och rim till mig och jag blev väldigt förvånad. Har aldrig fått något liknande och blev otroligt glad.

 Det ligger mycket jobb bakom och jag var värd det som jag fick förklarat för mig, vilken BOOST, behövde verkligen detta. När jag var "liten" och väntade på " The big day" hade jag svårt att hålla mig och gick ibland och tjuvkikade lite i paketen och klämde på dem. Pappa skojade lite med mig nu när jag fick denna kalender att jag inte behöver gå och klämma å tjuvkika på paket i år eftersom jag nu har ett paket att öppna varje dag från 1 december till 24 december.

Idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa min fina bästa vän Carro som är hemma i Borås och hälsar på. Eftersom vår vän gifter sig på lördag har hon kommit hem och idag ska vi gå ut och äta tillsammans med vår andra bästa vän. Ska bli så mysigt och trevligt att få sitta ner och tjata och umgås med dessa två underbara brudar, har längtat. Carro måste tycka att jag ser ut som en köttbulle nu mot när hon såg mig sist i augusti. Förbered på chock!

Pratade förresten med en kvinna som sitter i Friskis och Svettis  styrelse på julmarknaden i lördags och hon berättade att de även kommer att fortsätta med mammagympan även efter årsskiftet eftersom det hade vart omtyckt av många. GÖTT!

Ha en bra torsdag alla!

1 kommentar: