12 nov. 2012

Härlig dag

Hej 

Startade dagen med en lång och god frukost med min fina vän Emilia, jag hade kokat ägg, stekt bacon , köpt färskt bröd och fixat här hemma. Det är så underbart att få sällskap på frukost och bara sitta och prata i lugn och ro. 

Efter frukosten var det dags för plugg med en annan fin vän, Sofia som jag skriver examensarbetet med. Vi kunde dock inte plugga så länge för hon skulle iväg på andra äventyr.

Så jag åkte också iväg på lite äventyr, åkte iväg och köpte tyg till ett fodral för amningskudde som jag skulle sy till en tjej. Blev faktiskt klar med kuddfodralet idag och ni kan se det här nere. Det har blivit som en liten hobby, att sy amningskuddar och babynest till blivande eller nyblivna mammor. Väldigt roligt. Efter att jag varit i tygaffären åkte jag till en av mina favoritplatser här i Borås, Rya Åsar. Tycker det är så vacker där, det är som att komma ut på landet fast det bara ligger 3 minuter från Knalleland. Hade på mig mitt "svarta bälte" för foglossningen men hade FRUKTANSVÄRT ont ändå. både i rygg, svank, bäcken och rumpa. Det är så jobbigt att inte ens kunna gå en promenad utan att få ont:(  Men fint väder och Nala gillade att springa lite lös så jag är nöjd ändå. Nu blir det soffan resten av kvällen förutom en liten , liten kvällsrunda sen med Nala.












Amningskudden, visst är tyget sött?



Rya Åsar
Fint va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar